ST-Line kivitelt kap a frissített Ford EcoSport
Sportos köntössel is jön a Ford EcoSport - már a szomszédból
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Ford legkisebb crossovere is megkapja a gyár optikai sportosító csomagját. Frissítése után már lesz EcoSport ST-Line.
2012-ben mutatkozott be a Ford brazil piacra szánt apró crossoverének második generációja, ám csak jóval később jutott el az öreg kontinensre, így hozzánk is. Mire felbukkant, már érkezett is a facelift, ami Amerikában már fut, nálunk viszont csak most fog debütálni. A spanyolok már ennél is többet tudnak, ugyanis lefotózták a sportosra vett ST-Line változatot is, mutatós kék fényezéssel és fekete tetővel, tehát megjelent a kéttónusú fényezés. Marad az óriási hatszögletű hűtőrács és az osztott fényszórópár is, viszont kissé agresszívabbra húzták a lökhárító vonalait. Kipufogóvég itt sincs, vannak viszont méretes és nem mellesleg megkívánható könnyűfém felnik.
Egy finom AWD felirat is felbukkan az oldalajtón, teljesítménynövelést viszont nem várhatunk, ahogy a többi ST-Line modellnél sincs ilyenről szó. A képek alapján nehéz eldönteni, hogy kapott-e ültetést, azonban annyi biztos, hogy a frissítés után is marad az oldalra nyíló csomagtérajtó, ami Európának kevésbé praktikus, a dél-amerikai piac viszont nagyon kedveli. Az utastérben valószínűleg minimális változásokat eszközöl az ST-Line, talán kék varrásokat kap a volán és a váltókar. Frankfurtban minden kiderül. De van itt még egy fontos újdonság az EcoSport kapcsán: az európai verziók gyártása Romániába, Craiovába kerül.
Egy Focusnál még jól is néz ki az ST-line, de amikor összekonfigurálja az ember rájön, hogy kevesebbet kap több pénzért, mintha “Titanium” felszereltséggel venné. Én is nézegettem, hogy lehet erre cseréljem le a “régit”, de letettem róla, mert többet nem ad (alapból csak EB motorral lehet kérni), csak külsőség az egész. És csak azért, hogy az fényezve legyen a szoknya és kapj egy nagy és gagyi felnit.. ezenkívül bőven bele kell rakni az extrát hogy belül ne legyen fapad.. szerintem nem jó választás.
Kevesebb szánalmasabb dolog van, mint egy ilyen dimenziókkal rendekező “szekérre” sport autós csomagot rakni, pláne gyárilag.