300 millió egy használhatatlan Ferrariért?
Eladó egy korai LaFerrari prototípus, de van vele egy kis gond
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ennyire becsülik az értékét annak a LaFerrari prototípusnak, amit még a 2013-as Frankfurti debütálás előtt mutogattak a VIP ügyfeleknek. Kész autó, működik, de egy nagy gond azért van vele.
A Ferrari LaFerrari értéke azóta emelkedik, mióta kigurult az első a maranellói kapun. Az olasz szuperautó már azelőtt legenda volt, hogy megjelent volna, és az egyes példányok értéke várhatóan folyamatosan csak nőni fog. Ennek tekintetében érthető, hogy akár több millió dollárt is kifizetnek tehetős rajongók egy használt példányért, hiszen már az Aperta gyártása is véget ért, újonnan lehetetlen hozzájutni, kivéve persze majd azoktól, akik évek múltán előhúzzák pár kilométert futott példányukat. A most meghirdetett LaFerrari viszont kicsit más, egy korai példány a széria előttről.
Egészen pontosan egy kiállítási darab, az előszériás kocsik közül való, tökéletes, semmi ideiglenes, vagy részleges megoldás nincs rajta, olyan, akár a többi LaFerrari. Egy dolgot kivéve, mégpedig, hogy nem használható közúton. Mivel a sorozatgyártás előttről való, nem kaphat forgalmi engedélyt, és bár használható, a Ferrari sem ajánlja, hogy bárki megmozduljon vele még egy zárt versenypályán sem. Ezt a példány már a 2013-as nagy frankfurti leleplezés előtt állították ki azokon a rendezvényeken, ahová csak a legfontosabb ügyfeleket hívták meg. A Ferrari véleménye szerint szobornak tökéletes, és tudják azt, hogy lesz olyan, aki kifizet érte akár 300 millió forintnak megfelelő összeget.