Teslák társaságában mutatkozott az első villany-Porsche
Először öltött testet a Porsche Mission E
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Két évvel debütálása előtt máris utcán mutatkozott a Porsche Mission E villanykupé. Először szerepel kémfotókon az újító külső.
Egyre közelebb kerül újabb mérföldkövéhez a Porsche, ugyanis most először nem Panamera gúnyába öltöztetve, hanem sorozatgyártásra szánt domborulataival kapták le a Mission E villanyautót. Sőt, rögtön egy egész csorda lepte el Stuttgart útjait, persze vastagon álcázva, azonban ami még furcsább, hogy egy Tesla Model S és egy Model X követte őket. Nem ördögtől való dolog az autógyártásban, hogy tüzetesen átnézik a konkurencia autóit, ugyanakkor ezt kevésbé szeretik kimutatni. Most mégis úgy tűnik, hogy a Porsche közös tesztbe kezdett az amerikai ellenféllel.
Persze közel sem biztos, hogy így fog kinézni a Porsche első villanyautója, de az álcázott modellek többnyire eleget tesznek a gyáriak azon kijelentésének, hogy a gyártásra szánt változatok merőben hasonlítanak majd a koncepcióra. Stimmel a jellegzetes flyline far, az első lökhárító különleges vonala - rögtön kétfélét vittek utcára - és az izmos hátsó idomok is. A sirályszárny ajtók helyett viszont egyelőre úgy látszik, hogy hagyományos ajtókat akasztottak rájuk, pedig állítólag ragaszkodnának előbbihez. Úgy látszik, a Mission E-t is Varga Péter vezető formatervező rajzolhatta, hiszen szinte védjegyévé váltak a 911-ről ismert hátsó lámpák, amik itt is feltűnnek. Vicces, hogy két kipufogóvéget is ragasztottak a fekete gúnyákra.
Egészen 2019 második felééig találgathatunk, ugyanis ekkor tervezik az egymilliárd euróból fejlesztett Porsche Mission E bevezetését, első lépésként várhatóan 500 kilométeres hatótávval. Vele vezetik majd be a Porsche Turbo Charging rendszert is, ami egy 800 voltos villámtöltőt takar. Két elektromos motorjának 600 lóerős összteljesítményt ígérnek, így nem kizárt az a 3,5 másodperces 0-100-as sprint sem. Ugyanakkor a várakozások szerint nem lesz drágább az alapmodell, mint egy alap Panamera.
az első porse ami tetszik :D:D:D:D:D:D kár, h villany.
Nagyon erős kihívót kapott a Tesla Model S (100D)…
Tiszta vidéki drift feeling ez a tengelyenként eltérő felni 🙂