Na, vajon kit tekint legfőbb konkurensének a Volkswagen?
Már nem a Toyota, hanem a Tesla legyőzésére összpontosít a Volkswagen
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A villanyautós modelloffenzíváját szeptemberben kihirdető Volkswagen most újabb elköteleződést tanúsított, legfőbb ellenfelének a Teslát tartja.
A Frankfurti Autószalon kapcsán a Volkswagen nagyon komoly terveiről számolt be: 2025-re konszernszinten 80 elektromos modellel évi 3 millió példányos eladást céloznak a konnektoros modellek körében. Ha utóbbi kijelentést vesszük alapul, nem is meglepő az, amit a német Automobilwoche számára árult el Herbert Diess, a Volkswagen márkaigazgatója: "A Volkswagen új termékstratégiája az ázsiai tömegtermelő autógyárak helyett már az elektromos autókat gyártó amerikai Teslát tekinti legnagyobb ellenfelének". Az "ázsiai tömeggyártók" alatt nyilván a hibridek terén élen járó Toyotára is utalt. Hozzátette: "A Tesla innovatív üzleti modelljével már nemcsak a prémium szegmenset célozza meg, hanem tömegtermékekkel készül elárasztani a piacot. Ezért számunkra is egyre inkább a Tesla jelenti konkurensként a legnagyobb kihívást és egyre kevésbé a Toyota vagy a Hyundai." Azt már a VW stratégiai igazgatója, Michael Jost árulta el, hogy a Volkswagen - ID modelljével - először az Egyesült Államokban száll majd szembe a Teslával. Az ID a tömeg-Teslának számító Model 3 és a prémiumautós árazású Model S közé várható - méretben, teljesítményben és árban az amerikai konkurenciához szabottnak ígérik, az ottani piacon 2021-es megjelenéssel.
Az ID-t már egy olyan modulrendszerű platformra ígérik, amivel állítólag a konkurenciát megelőzve - az Egyesült Államokban, Európában és Kínában - több modellt is bemutatva évi több millió villanyautót lesznek képesek értékesíteni. Ezzel valóban beelőzhetik a Teslát, illetve a ma a villanyautó-eladásokat vezető Renault-Nissan szövetséget.
1. Az amerikai szabvány sokkal életszerűbb távolságokat ad meg a villanyautók hatótávolságának (is), mint a NEDC, célszerű azzal összehasonlítani, de ami fontos azonos szabvány szerint legyen mérve és akkor látszik a különbség még a Modell 3 vs. új Golf között is.
2. Nem laptop akksi van benne, hanem jelenleg a világ legfejletebb Li alapú nagyüzemi akksija. Az LG Chem, Samsung a többit nem említve évekkel le vannak maradva.
3. A vw-nek (még) [b]nincs egyetlen[/b] akksigyára sem. A Gigafactoryhoz fogható mennyiségű kapacitást előállító Eu gyár 2023-tól fog termelni, de az sem a vw-é lesz, sőt nem is német lesz.
jaja, egy 1 milliomodik senki, az AN noname fórumán megmondja a tutkófrankót a világ nagy dolgairól, a világ legnagyobb konszernjéről ! :D:D:D:D:D:D tragikomédia….
aha, jó lesz az 350-400-nak is a tesla 500-za :D:D:D:D ráadásul ezt úgy, hogy 5 méteres böszme nagy gép, fél tonna laptop akkumlátorral..hát ezt sok mindennek tudnám nevezni, de FÉNYÉVEKKEL előbbrébb járó technikának qvára nem….főleg úgy, hogy a model3 meg csak 200-at fog tudni, ha megy minden benne…és nagyobb még mindig mint a golf…akkor miről is beszélünk? hol van az a fényév? max akkor, ha a modell 3, mindennel együtt elmenne 600km-et, na akkor lehetne nagypofával fényévezni, addig csak az illettő dilettánsságát tükrözi a témában :D:D:D:D
a fricceknek alap az übermencs sztálj, ezt lehet szeretni, nem szeretni.
Azért azt tedd hozzá hogy a Tesla 30pár milliós autóként tudja az 500+ km-t, az e-Golf meg 12 milliós ár mellett a 200+ km-t. A VW is tudna gyártani egy elektromos passatot 500+ km-es hatótávval 30 millióért csak az üzletileg nem lenne rentábilis. Nézd csak meg a Teslát hogy anyagilag mennyire sikeres (nyereséges) cég. Ha a model 3 nem jön be akkor kb ennyi volt a cégnek. A tizenpármilliós ársávban már most is több nevesebb gyártó elektromos modellje elérhető és ez csak nőni fog, nincsenek itt fényévek.
Önbizalom az van ha tehetség nincs is! Az okos ember tele van kételyekkel a hülye meg azt gondolja mindent tud! A cirkuszban a VW kapta a bohóc szerepet, amíg a többiek készülődnek a nagy mutatványra addig a bohóc szórakoztatja a közönséget!
A német gyártóktól rendszeresen jönnek ilyen lenéző nyilatkozatok. Vicces, hogy ők már kész tényként kezelik, hogy a Toyota már sosem fogja őket beérni. És arra sincs abszolút garancia, hogy a Tesla egyszer majd komolyan vehető, a nagy múltú gyártók számára riválist jelentő gyártó lesz. A friccek folyamatosan bűvölik az üveggömbjüket, de valahogy az mindig olyan jövőképet mutat nekik, ahol ők vannak az élen. Ez rendkívül érdekes:)))
Bár érteném, mire ez a nagy szájkaraté. Előbb jöjjenek ki végre egy használható és megfizethető villanyautóval, aztán lehet nyomni a marketing bullshitet.