Még egy helyen készül, de igazi japán autó marad a Mazda CX-5

Bővítik a Mazda CX-5 gyártási kapacitását

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Mazda is látja, hogy egyre nagyobb kereslet mutatkozik a szabadidő-autók iránt, ezért mostantól Hofuban is gyártják a CX-5 SUV-kat.


Mostantól nem csak Hiroshimában, de Hofuban is gyártják a Mazda CX-5 modelleket, reagálva a növekvő piaci igényekre. A jó hír tehát, hogy a már-már prémium minőségű kompakt SUV marad valódi japán, mindamellett, hogy Kínában és Malajziában is összeszerelik. A Mazda hofui gyára egyébként 1981-ben nyitotta meg kapuit és a mai napig itt gyártják a váltóműveket, jelenleg persze a SKYACTIV generációsokat. Egy évvel később csatlakoztak az autók is a gyártósorhoz, köztük a Mazda2, a Mazda3 és a Mazda6, 2013-ban pedig átlépték a tízmillió legyártott példányt is. Tavaly december óta a CX-3 B-SUV, most pedig az egyel nagyobb, és a gyár húzómodelljének számító CX-5 gyártása is megkezdődött itt, hiszen a hiroshimai gyártósor nem volt elég a piac lefedésére.
Hirdetés

2012 óta több mint 1,7 millió CX-5 kompakt városi terepjáró gurult már le a gyártósorokról és a Mazda eladásainak 25%-át teszik ki. Idén érkezett a második generációja, ami minket is könnyedén megvett sofőr-központú vezethetőségével és pazar helykínálatával.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

2 thoughts on “Még egy helyen készül, de igazi japán autó marad a Mazda CX-5

Vélemény, hozzászólás?