Hamarosan tulajdonosai keze közé kerül az eddig legdurvább Ferrari. Lesz baj gazdagon
Írtunk már bőséggel a LaFerrari szupergépről, úgy is láttuk már a közel 1000 lóerős szörnyet, legalábbis videón, hogy Alonso, a maranellóiak F1-sztárja vezette. Tavasszal viszont még
csak mókázott vele ő és Massa is, most, a
Magyar Nagydíj előtt bezzeg már abszolút tempót autózott a rövidesen boldog tulajdonosainak keze közé kerülő csodaverda álcázott prototípusával. Döbbenet. Simán átjön, hogy ez majdnem F1-technika az utcára, majdnem akárkinek, aki kifizeti érte azt a
néhány százmilliót... (Különben a Ferrari bárkinek ám nem adja
odael a LaFerrarit, tudniillik a vevőjelöltnek fel kell mutatnia néhány másik Ferrarit, ami már a garázsban figyel. Így esett ez egy fülöp-szigeteki úriemberrel is, aki hiába pályázott kapásból a LaFerrarira, arra "kötelezték", hogy előbb vásároljon egy alig 740 lóerős, 170 millió forintos F12 Berlinettát, ő meg mit tehetett szegény, rábólintott az alkura.)
De vissza Alonsóra és a 963 lóerős hibridre - nem tudom, ki hogy van vele, de a spanyol klasszis helyében én tuti nem hagynám ott a Ferrarit. Például azért sem, mert ha átigazolnék a Red Bullhoz, akkor ott "csak"
holmi Infinitiket fejlesztgethetnék, mint teszi azt ugye Vettel is. Az a Vettel, aki három éve szomorítja Alonsót és a többieket is, s aki jó eséllyel idén is elhappolja előle-előlük a vb-címet. A Scuderia Ferrari meg szenved, képtelen elég gyors autót rakni Alonso feneke alá, a kétszeres világbajnok, azonban a Ferrarival még nyeretlen Fernando pedig érthetően elégedetlen. Mi lesz ebből? Összeszedi magát az olasz konstruktőr, s végre győztes autót épít? Vagy Alonso továbbáll, akár a Mercedeshez? Ott is van pár szuperautó, ha nem is annyira eszement, mint amilyen a LaFerrari.