Apa kocsit hajt, BMW-t, elszáll 300 km/óránál

BMW M5-tel mutatott utat az apuka, de elszállt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Apa kocsit hajt, BMW M5-öst, német autópályán. Kóstolgatja a 300 km/órát, fiai követik M3-mal és M6-tal. Figyelmetlen mazsola felhajt, apa fékez, kormányt ránt, elszáll az M5.


Apa kocsit hajt, F10-es BMW M5-öt. Apa nem ideges, megvette az M Driver's csomagot, apa 305 km/órával mehet, és megy is, a németországi, sebességkorlát nélküli autópályán. Mellette 20 éves hölgy, mögötte blöki, még hátrébb két fia, M3-as és M6-os BMW-vel. Apa nem ideges, mert tudja, hogy a féktelen száguldást engedő német Autobahn baleseti statisztikái nem rosszabbak, mint a regulázott többi nyugati-európaié.
Az egyik felhajtónál azonban mazsola kúszik a pályára, rögtön a belső sávba. Apa fékez, mi több, satuzik, de fékút nincs, kormányt is ránt, nem csapódik a mazsolába. Apa BMW-je azonban veszti tapadását, pörög a betonon, saját tengelye körül is, pattog a korlátok között, majd a fűben landol, míg a mazsola elegánsan távozik.
Hirdetés
Apa talán már ideges, bár azért örül, hogy a teljes légzsáksorral védő M5-ben ő is, a hölgy is, de még a kutya is túlélte - súlyos sérülésekkel - az ütközést. Fiai megállnak, tüzet oltanak, segítséget hívnak. Vajon fogják még kóstolgatni az M-es BMW-k tudását az Autobahnon?
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.31. at 00:11
    Permalink

    Hát sok a mazsola itt a németeknél a pályán az biztos. Mivel ingyenes, így mindenki, felhajt aztán nekiáll előzni a belső sávban 110-el a kamiont. Én is párszor majdnem csattantam már itt így. Pedig nem vagyok az a nagy hajtós. Tempózni meg muszáj, ha lehet, mert nem érsz oda sose az úti célhoz.Ha meg ilyen autója van valakinek, egyszer minimum kipróbálja a végsebességét. Aki azt a kommentet írta, hogy irány a Nürburgring, még az is megnyomná az M5nek.

  • 2017.10.31. at 00:11
    Permalink

    Jujj, de nagy az arcunk 🙂 De persze az iskolát láthatóan kerülted.. de sebaj, előtted az élet, hogy behozd, amit elvesztegettél. Egyszer majd talán sikerül..

  • 2017.10.31. at 00:11
    Permalink

    juj de tele vagyunk kisebbrendűségi komplexussal 😀 sok munkával, szorgalommal és szerencsével lehet hogy majd egyszer eléred hogy rólad is irigykedve írjon majd valaki, ne add fel 🙂

  • 2017.10.31. at 00:11
    Permalink

    “Akkor végül is miért köcsög a BMW-s?”
    Elmondtam a véleményemet (egy bejegyzéssel feljebb), miszerint nem közúton kell versenyezni. Lehet, hogy most megmentette a mazsolát, de ettől még nem az atyaúristen. Másként is lehetett volna..

    “Egyből osztja az észt és zsigereiből gyűlöli azt aki érzése szerint(tévesen) felette áll bármilyen szinten.”
    Itt kezdődnek a gondok, hogy azt hiszik egyesek, csak mert pénzük van (tegyük fel becsületes munkával kereste, és nem adócsaló, minimálbéres kisvállalkozó, nem feketén dolgozik, nem a szociális rendszeren élősködő 13 gyerekes családapa, stb.), mások felett állnak…
    Mitől?? Csak mert tele van pénzzel, akkor már felettem áll? Nevetséges.. Ne vedd magadra, de nagyon sok ilyen kaliberű autóban pöffeszkedő egybenyakú taplóról még – a beszédét hallván – azt sem tudom feltételezni, hogy a 8 általánost kijárta..
    Akkor mitől is áll felettem? Ja bocs, pénze van, mindent megtehet… igaz..
    Lehet szépíteni, de leginkább az ilyen autókban utazókra jellemző az “überalles” felfogás..
    Még itt az AN-on is megjelent egy cikk a szabálytalankodókról.. mit ad isten épp két x5ös szerepelt benne.. a cikkíró még elnézést is kért.. 🙂
    Tény.. más típusú autó is lehetett volna, nem csak BMW.. de talán nem véletlen, hogy azok voltak..

  • 2017.10.31. at 00:11
    Permalink

    ennyi pofázás helyett inkább szélesebb kerekeket meg 12 dugattyús fékeket kéne felrakni a kocsira. ez egy alapszabály ha tunigolod a kocsidat akkor kezdd a fékkel utánna futómű meg merevítés és csak utánna hajtáslánc

  • 2017.10.31. at 00:11
    Permalink

    Eléggé el vagy tájolódva!
    [b]Van ajánlott maximális sebesség= 130 Km/h.[/b]
    E fölött nem büntetnek aha bemérnek és az útszakaszon nincs korlátozás.
    De!
    Ha baleset következik be és a 130 feletti sebesség is oka neki akkor bizony pontosan úgy elkaszálnak, mint itthon!
    Évekig kint melóztam, nem hasraütős információ.

  • 2017.10.31. at 00:11
    Permalink

    Tudtommal Németországban az autópályán nincs speed limit, tehát mindenki megy amennyivel akar.
    A “köcsög” BMW-s inkább elhúzta a kormányt mintsem, hogy a mazsolát /aki bevágott elé/ hátba verje.
    Akkor végül is miért köcsög a BMW-s?Azért mert van pénze, hogy M5-el járjon?Én csak azt mondom, hogy olyan előítéletes az ember, hogy csak na.Egyből osztja az észt és zsigereiből gyűlöli azt aki érzése szerint(tévesen) felette áll bármilyen szinten.Képzeld én nem szoktam senkit tolni, szoktam indexelni, magam elé engedek más autókat is, a gyalogost átengedem a zebrán, stb.Ellenben engem szoktak tolni az utakon, kizárólag az általatok említett szuzisok, alfások stb.Mégsem gondolom azt róluk, ha esetleg elnézi a kottát “megérdemelte volna ha ott marad”.
    Aki köcsög az minden autóban köcsög.

  • 2017.10.31. at 00:11
    Permalink

    Gyönyörű autók! Ha lenne pénzem rá vennék egyet, így marad a kis Szuzkám, azzal élvezem a kocsikázást, már ha hagyják, mert a sok ökör tükör, irányjelző használat nélkül, bevág, az ember elé, oszt még neki áll feljebb, ha elkezdem előzni, akkor meg rálép a gázra, sajnos ez lett, a Magyar vezetési kultúra. 🙁

  • 2017.10.31. at 00:11
    Permalink

    És hozzáteszem még: ha ugyanezt egy Porsche, Lambo, Ferrari tulaj csinálta volna, akkor is azt mondtam volna, hogy megérdemelte volna ha ott marad.
    Azt gondolom, akárhol is vagyunk, a közút nem versenypálya…
    Az már sajnálatos a márka szempontjából, hogy pont a képviselői azok, akik így gondolkodnak.

  • 2017.10.31. at 00:11
    Permalink

    Még, ha nem is írtad volna oda, kitaláltam volna, hogy te is csak egy (ahogyan fogalmaztál) magyar BMW-s vagy.. Nyilván Te is úgy állsz hozzá másokhoz, hogy menjen a p…ba mindenki az utamból és nyomod, mint süket a csengőt.. Azt fel sem fogva, hogy talán a viselkedéseddel mást is balesetbe sodorsz, hirtelen cselekvésre kényszerítesz, még ha te magad túl is éled.
    Ahogyan a kollégád fogalmazott, másnak a “szarja” valószínűleg nem ilyen biztonságos, így lehet, hogy épp a te hibádból fog meghalni az út szélén.. ahogyan történhetett volna a cikkben leírt esetben is.
    Szóval ami az egészben szomorú, ahogyan mizooo fogalmazott, a BMW-sek (velük együtt persze Audi, Merci, Passat, Volvo, stb, kategóriájú autók) azt gondolják, ők az utak királyai, mindent megtehetnek, ők az überfasza csávók, rájuk nem hatnak a fizika törvényei..
    És nyilván nem vagy kivétel, ha magadra vetted…
    Ja, bocs.. az én reakcióm a szomorú… A tied sem sokkal vidámabb..

  • 2017.10.31. at 00:11
    Permalink

    jön egy cikk, ahol a bmw-s szabályszegés nélkül, egy idióta hibájából összetöri magát, és mi a reakció? köcsög bmw-sek. vicces is lehetne ha nem lenne ilyen szomorú…

  • 2017.10.31. at 00:11
    Permalink

    Több mint harminc éves hivatásos gyakorlattal a hátam mögött (busz, kamion) vettem meg a kétliteres Opelemet, full extrás, automata váltós pacit,
    Aztán az ADAC-nál jelentkeztem vele egy kétnapos tréningre.
    Gazdagíthattam a Schumaher műveket:)
    De!
    Amit ott tanultam, az kifizetődött itthon, amikor a sok bifla butaságait ki tudtam védeni.

  • 2017.10.31. at 00:11
    Permalink

    Baleset ne történjen senkivel, de a BMW-sek azt hiszik nekik mindent szabad! Ez a nagy többség. Egy kollégámnak is van BMW-je mondtam neki, ha előttem megy indexet használjon mert seggbe rúgom. Ez sem szokásuk.

    – Egy Alfás –

  • 2017.10.31. at 00:11
    Permalink

    Az is jellemző, mikor a magya apuka/streetracsing suhanc/ átlagpolgár hogy mit tud a szarja, 170-el ékel a káytyús magyar utakon, amikor kikanyarodik elé a kicsit pityókás Jenő bá a kapálógépből készített csettegőjével. Na az sem biztonságosabb. Sőt! Egy ilyen BMW-ben a 200 biztonságosabb, mint 100 az említett Suziban.

  • 2017.10.31. at 00:11
    Permalink

    “Jellemző… BMW-s, ..”

    Jellemző jóindulatú kárörvendő magyar mazsola.Biztos te is elegánsan továbbhaladsz ilyen eset láttán.Érdekes, hogy mennyire más gondolatok támadnak ember és ember fejében egy cikk elolvasása közben.Ezért vagyunk különbözőek.–Egy gyökér magyar BMW-s

  • 2017.10.31. at 00:11
    Permalink

    Eszembe jut Hofi, mikor az anyós leengedi a kádból a benzint, mert azt hiszi, öblítővíz. Reakció: “úgy sajnáltam….. hogy nem gyújtott rá.”
    Az ilyen idióták is kb ezt érdemelnék, ott vesszen, ahol van, persze vétlen utasok nélkül..

    Jellemző… BMW-s, azt hiszi, a fizikával szembe tud szállni, rá nem érvényes..
    Így járt.. remélem még a helyreállítás költségeit is ráverik.. és egy életre eltiltják a vezetéstől…
    Itthon is ezt kellene..

  • 2017.10.31. at 00:11
    Permalink

    Eszembe jut Hofi, mikor az anyós leengedi a kádból a benzint, mert azt hiszi, öblítővíz. Reakció: “úgy sajnáltam….. hogy nem gyújtott rá.”
    Az ilyen idióták is kb ezt érdemelnék, ott vesszen, ahol van, persze vétlen utasok nélkül..

    Jellemző… BMW-s, azt hiszi, a fizikával szembe tud szállni, rá nem érvényes..
    Így járt.. remélem még a helyreállítás költségeit is ráverik.. és egy életre eltiltják a vezetéstől…
    Itthon is ezt kellene..

Vélemény, hozzászólás?