Nagy bőröndbe jó pakolni? Hátsók a Genfi szalonról
A Genfi Autószalon legjobb farai
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Egy cikk erejéig férfimagazinná alakulunk, az alábbi összeállításban kizárólag a Genfi Autószalonon lőtt fenekek szerepelnek.
Miután tegnap megmutattuk az autónavigátor fehér lovon közlekedő, érzékeny, már-már romantikus oldalát, most visszavesszük a hálós atlétát és az overallt, gépzsíros kezünkkel végigkenjük homlokunkon az izzadságot, majd a féltengelycsere és a gyúrás között tartott cigiszünetben kimegyünk a műhely előtt elmászkáló seggek után füttyögni.
Az autós lapok a nagy nemzetközi szalonok során soha nem mulasztják el a hostessekről készült galéria elkészítését, gondolván, hogy a férfiak szeretnek kétdimenziós kirakati bábukra fantáziálni hosszú perceken át. Nagy fegyver ez a látogatókért vívott harcban, egy mély dekoltázs vagy izgatóan sliccelt szoknya még megszállott autórajongók körében is sokszor lehet érdekesebb a legújabb karbonszárnynál vagy hibridrendszernél. Most mi sem maradunk ki a sorból, alábbi cikkünkben a legjobb genfi popókat gyűjtöttük csokorba.
Először pedofil hajlamainknak adunk, a Peugeot-nál a 208 GTI, a Fordnál a Fiesta ST tomporára csorgatjuk kicsit nyálunkat. Ezután, még mindig a kék oválnál maradva a Kuga hátuljánál perverzpartiba csöppenünk, és lendületes láblendítéssel farbarúgjuk a kompakt szabadidő-autót: panaszkodás helyett erre szemérmetlenül feltárja belsejét. Az Evoque Cabriolet éretten domborodó farát végigsimítjuk, a Bentley EXP 9 F nagyon asszonyos tomporára csak egzotikus kisugárzása miatt izgulunk rá kicsit, de az Amerikai pitéből Stifler mamájára emlékeztető Bentley Mulsanne Mullinerben már látunk fantáziát.
A következő csarnokban a nála fiatalabb, lezseren elegáns, nadrágkosztümös Jaguar XF Sportbrake után fordulunk elismerően, de csak míg meg nem jön a futópályán edzés közben már kifigyelt, de versenymezben most először feltűnő Opel Astra OPC. Hinnye, kacsintás, összenézés, de mire rácsapnánk, 280 lóval könnyedén továbbáll.
Időközben elérjük a sportcsarnokot, és itt már csak a fejünket kapkodjuk a szűk sortokban, testre simuló dresszekben ugrándozó atléták láttán.
A Maserati GranTurismo Sport még csak finoman bizsergeti fantáziánkat, de a Hamann Hawk piros potroha láttán kezd meleggé válni a helyzet.
A következő sarokban három olasz szupermodell rázza: hirtelen nem is tudjuk, hogy az F12berlinettát, az Aventador J-t vagy a Veyron Vitesse-t szólítsuk meg, de mire odalépnénk, olyan hűvös pillantást kapunk a kordont őrző ferraris kísérőtől, hogy inkább zavartan lesütött szemekkel tovább ténfergünk.
A Honda NSX és az Infiniti Emerg-e is zseniális járgány, de nem hátulról a legjobbak. Inkább az angolokra, főleg az Aston Martinra koncentrálunk. A Vantage meztelenül is tökéletes, bőrszerkóban nagyon úri, a Zagato feneke meg őrült vadító.
Ezután pedig már elszabadul a pokol: Wiesmann MF3, Koenigsegg (értik, Koenigsegg) Agera R, Pagani Huayra Carbon Edition, Speedart Porsche 911, tuningolt McLarenek: nekünk már teljesen mindegy, de valamelyiket nagyon meghajtanánk.
De fiúk ez egy autós magazin nem a Playboy.:)
Én is csalódtam… 🙂
A címből, illetve a főoldalon lévő képből azt gondoltam, hogy a genfi autószalon dolgozó csinos hostesslányokról láthatunk képeket. 🙂