Fekete vagy fehér lehet a Gucci Fiat 500
Fiat 500 Gucci
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Olaszországban mindig van ok az ünneplésre. Most a 90 éves Gucci és a Centro Stile Fiat fogott össze, hogy az 500-as alapján létrehozzanak valami különlegeset. A Fiat 500 Gucci igaz guruló ékszer, divatos kiegészítőkkel.
Kezdjük a legfontosabb információval: a Fiat 500 Gucci csak 2011. április 1-jétől június 30-ig lesz megvásárolható, és előrendeléseket kizárólag egy internetes honlapon, a www.500bygucci.it oldalon lehet rá leadni.
Olaszország idén ünnepi lázban ég - történelmi és autós vonatkozásban egyaránt. A Ferrari - miután a Ford nemtetszését nyilvánította ki az F150 név miatt - 150th Italia névre keresztelte legújabb Formula-1-es versenyautóját az ország 150 éves egységesítése tiszteletére, a Gucci pedig 90 éves jubileumát teszi emlékezetessé a Fiat közreműködésével.
A Centro Stile Fiat és a világhírű divatcég tervezői az 500-as alapján hoztak létre egy olyan termékcsaládot, amelynek része az autó, valamint számos hozzáillő, Gucci-féle kiegészítő. A kínálatban különféle ruházati cikk (sapka, szabadidőruha, autós kesztyű), óra, cipő, táska, törölköző és napszemüveg található, de a lényeg természetesen maga az 500-as, amely a milánói Fashion Week bemutatón, és a Genfi Autószalonon is bemutatásra kerül - utóbbi rendezvényen kiemelt helyet kap majd a standon. A 17 ezer eurós alapár komplett felszerelést tartalmaz, de vannak különféle megkötöttségek. Fényezésből például csak kétféle - gyöngyház fehér és matt fekete - választható, és az autó oldalán zöld-piros-zöld csíkozás fut végig. Ez a Gucci motívum az utastérben is feltűnik a Poltrona Frau bőrülések és a biztonsági öv díszítéseként. A 16 colos "Retro Design" könnyűfém felnik közepén, és az ülések fejtámláján a Gucci dupla G betűje található Fiat embléma helyett, továbbá mind az ajtóoszlopon, mind a kocsi hátulján is olvasható a divatcég neve.
Olaszország idén ünnepi lázban ég - történelmi és autós vonatkozásban egyaránt. A Ferrari - miután a Ford nemtetszését nyilvánította ki az F150 név miatt - 150th Italia névre keresztelte legújabb Formula-1-es versenyautóját az ország 150 éves egységesítése tiszteletére, a Gucci pedig 90 éves jubileumát teszi emlékezetessé a Fiat közreműködésével.
A Centro Stile Fiat és a világhírű divatcég tervezői az 500-as alapján hoztak létre egy olyan termékcsaládot, amelynek része az autó, valamint számos hozzáillő, Gucci-féle kiegészítő. A kínálatban különféle ruházati cikk (sapka, szabadidőruha, autós kesztyű), óra, cipő, táska, törölköző és napszemüveg található, de a lényeg természetesen maga az 500-as, amely a milánói Fashion Week bemutatón, és a Genfi Autószalonon is bemutatásra kerül - utóbbi rendezvényen kiemelt helyet kap majd a standon. A 17 ezer eurós alapár komplett felszerelést tartalmaz, de vannak különféle megkötöttségek. Fényezésből például csak kétféle - gyöngyház fehér és matt fekete - választható, és az autó oldalán zöld-piros-zöld csíkozás fut végig. Ez a Gucci motívum az utastérben is feltűnik a Poltrona Frau bőrülések és a biztonsági öv díszítéseként. A 16 colos "Retro Design" könnyűfém felnik közepén, és az ülések fejtámláján a Gucci dupla G betűje található Fiat embléma helyett, továbbá mind az ajtóoszlopon, mind a kocsi hátulján is olvasható a divatcég neve.