Az X7-esnél is nagyobb SUV prototípust tesztel a BMW
Úton az X8-as BMW?
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Több éve kering már a pletyka, miszerint a BMW egy X7-es fölé pozicionált szabadidő-autót fejleszt. Az Automedia kémfotósai ezúttal Münchenben szúrták ki a bajorok tesztautóját.
Az érkező SUV minden bizonnyal plug in hibrid hajtást kap, ugyanis a korábbi kémfotók tanulsága szerint a bal oldalon található egy töltőnyílás is (fotó: Automedia)
Az álcafólia minden bizonnyal idén hull le a BMW legújabb prémiummodelljéről (fotó: Automedia)
Bár a hajtáslánc részletei eddig ismeretlenek, az előzetes becslések szerint nagyjából 750 lóerős teljesítményre lesz képes az új SUV (fotó: Automedia)
És ez is a co kibocsátás csökkenéséért lesz.Városban anyukáknak pont jó lesz gyereket oviba vinni meg plázázni.2 parkoló biztos elég lesz neki.Meghülyült a világ…
Nem feltétlenül a magyar viszonyokban kéne gondolkodni…
A németeknél mindenki impotenciával, merevedési zavarokkal, kisebbségi komplexussal küszködik?? Ez a frusztráció indukálja az ilyen böszme sz@rok tervezését?
Azt közben állítólag co2 meg védeni kéne a környezetet. A Suzuki Jimnyt nem lehet forgalmazni, mert co2 kvóta, de persze ezzel a tahó mobillal nincs semmi gond..
Bizonyos súly és méret fölött nem engedném be a nagyvárosokba ezeket a sz@rokat.
Már régen nélkülözik a józanészt ezek a batár Suvok… arról van szó, hogy a frusztrált paraszt azt érezhesse, hogy mások fölött áll. És ez a megalománia csak a németekre jellemző, senki másra.
Mi ez a marhaság? Oké, németek tervezik, de kiknek? Nem maguknak… USA, Kína, Közel-Kelet, Oroszország… Ez amúgy egy tipikus „ősmagyar” gondolkodás, hogy ezekkel „kompenzálni” akarnak – ahova ezek készülnek, ott jellemzően minden nagyobb, ezek illenek bele a környezetbe, nem a Fiat 500-as meg a Yaris…
Na ezzel most nem tudok vitatkozni…
Amennyire van rálátásom az X5öst is inkább a hétüléses családi kivitel miatt veszik nyugaton. Nem vételen hogy X6osból alig látok tőlünk nyugatra (pedig 10.000 elkel az EU-ban minden évben). X7eset pedig csak autószalonon láttam.
És persze nem „ovodába vinni”, hanem nagyobb családi túrákra, rendszerint van melléje egy városi manőverező autó, ami alsőközepes vagy kisebb.
Az ilyen nagy SUV-k Egyszerűen túl nagyok napi használatra, már egy rendes családi nagy kombival sem lehet pl a budapesti utcákon parkolni (a kisebb alapterületű SUV-k itt előnyben vannak, de az az X3 és X3 nem az X5).
Nem tudom ki veszi az X7-est, de sokan nem lehettek Európában (a casalesbase alapjá úgy 5000db kelt el itt és 20.000 az USÁ-ban). Persze ha valahol látnak rá igényt akkor kihozzák. Ha nincs akkor megszűnik utód nélkül.
Az Escalade, a Navigator és a Range Rover ligájában addig nem volt BMW, muszáj volt lefedni ezt a szegmenst is, a Mercedes is jó ideje jelen van benne + ott van ugye a BMW-nek a Cullinan házon belül. Minden motiváció adott volt a BMW-nek az X7-hez. Az Audi is ki fog jönni ilyen kaliberű autóval, de szerintem a márka presztízse azokat már nem fogja tudni elvinni a hátán…
Meglátjuk, én az X7-esen is csodálkoztam. Az Audi is próbálkozhat a Horch márka felébresztésével, ahogy a Mercedes tette a Maybachal.
Igazából az a helyzet, hogy egy X7-es is jóval kevesebbet fogyasztja egy Cadillac Escalade-nél.
Szóval odaát a co kvótát kicsit másból kell lefaragni, mint itthon, ahol úgy sincs új autóra pénze szinte senkinek arányaiban…
Különben sem az autózás a legnagyobb gond…
Egyébként ezt kéne megoldani, meg az ehhez hasonlókat, ha már káros anyag kibocsátás:
https://index.hu/kulfold/2021/08/05/kigyulladt-a-vilag-legnagyobb-abroncstemetoje-oriasi-a-tuz/
Cadillac Escalade:
Városi fogyasztás
18 l/100km
Országúti fogyasztás
10,3 l/100km
Vegyes fogyasztás
13,1 l/100km
BMW X7:
Városi fogyasztás
10,5 l/100km
Országúti fogyasztás
7,5 l/100km
Vegyes fogyasztás
8,6 l/100km
Előbb már írtam valakinek, hogy nem a magyar viszonyokban kéne gondolkodni… A piaca megvan! Kína és Észak-Amerika! PL. a Cadillec Escalade-nél még mindig praktikusabb és sokkal jobb!