314 lóerővel és brutális külsővel érkezik az Alfa 4C

Pogea Racing tuningot kapott az Alfa Romeo 4C

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egészséges vérfrissítést kapott az Alfa Romeo 4C a Pogea Racing jóvoltából. Kár, hogy csak limitált példányszámban érkezik a mutatós darab.


Limitált szériás Alfa Romeo 4C-vel állt elő a német Pogea Racing. Úgy döntöttek, raknak egy kis plusz erőt a négyhengeres, 1,75 literes turbós benzinesbe. A mesés vezethetőségű 4C alaphelyzetből 237 lóerőt és 350 Nm-t tud, azonban a tunerek tovább gondolták a dolgot, és sikerült 314 lóerőt, 455 Nm-t kicsikarniuk az olasz sportautóból. Egy igazi méregzsák lett belőle, ami igazán jól áll neki. A teljesítménynövelésnek köszönhetően a 0-100-as sprint 3,8 másodperc alatt megvan, a végsebesség pedig 305 km/óra.
Azonban nem csupán motortuningról van szó, hanem rendkívül hasznos kiegészítőket, fejlesztéseket is kapott az olasz sportautó. Ilyen például a szénszálas body kit, ami egy első lökösből, egy diffúzorból és egy olyan hátsó szárnyból áll, ami 35 kg-mal több leszorító erőt generál a hátsó tengelyre 160 km/órás sebességnél. Ezek nagyszerű kinézetet kölcsönöznek az amúgy sem csúnya olasz csodának. Mi több, a továbbfejlesztett TCT duplakuplungos váltó, most 55%-kal gyorsabban vált sebességet, mint előtte. Ezeken felül beszélhetünk még ültetésről, aminek köszönhetően fél centivel lejjebb ül a 4C, valamint választhatunk különböző méretű, elöl 18, hátul 19 colos könnyített XCUT könnyűfém felniket is, amiken 225/40 ZR18 és 265/30 ZR19 gumik feszülnek.
Hirdetés
Mennyire lesz limitált? Nos, nagyon, hiszen csupán 10 darab készül belőle. 87 100 eurót, azaz kb. 27 millió forintot fog elkérni érte a Pogea Racing, ami tartalmazza az alap autót, a fényezést és a csomag beszerelését is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 10:06
    Permalink

    Na, valami ilyesmiről beszéltem tegnap az AMG cikknél, pedig hardware-s változtatás még ittt sem történt, mégis százszor izgalmasabb a cikk. Meg amúgy a gép is 🙂

  • 2017.10.28. at 10:06
    Permalink

    Nem, egyáltalán nem érdekeltek engem.
    Mozgatlak titeket, mert vizsgáltuk az elektronikus írásképeteket.

    Alakul. Alakul. :-DDD

    Engem megtéveszthetsz. Átadtalak titeket a szakembernek. 😀

  • 2017.10.28. at 10:06
    Permalink

    Szereptévesztésben vagy.
    Egy mondatnál hosszabb véleményt csalfaként szoktál írni. roreno esetében viszont az utolsó szó a “mester” kell hogy legyen. nagy M-el. Ne okozz csalódást.

Vélemény, hozzászólás?