Olasz ikon francia újraértelmezésben
Modern Alfa Romeo Giulia Franciaországból
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem gyári tanulmány, egy formatervezést tanuló diák, Vincent Montreuil vizsgamunkája támasztja fel a klasszikus Alfa Romeo Giulia GTA-t.
A francia Vincent Montreuil tervezte a képeken és a videón látható újkori Alfa Romeo Giulia elképzelést.
Montreuil végzős formatervező diákként rajzolta meg az 1960-as évek orrmotoros, hátsókerék-hajtású Giulia GTA sportautó modern kori változatát. A GTA elnevezésben olvasható A betű az allegerita, azaz könnyű súlyú rövidítése, és az új Giulia tervezője is hű maradna ehhez a koncepcióhoz: autójának tömegét 800 kg-ra lőtte be, ehhez pedig kellemesen elegendő is lenne a beleképzelt 200 lóerős motor.
Az autó persze csak a diák álmaiban létezik, jól tudjuk, hogy az Alfa legközelebb a 4C képében jelentkezik sportautóval, a Giulia nevet pedig a 159-es régóta várt utódának tartogatják.
Montreuil végzős formatervező diákként rajzolta meg az 1960-as évek orrmotoros, hátsókerék-hajtású Giulia GTA sportautó modern kori változatát. A GTA elnevezésben olvasható A betű az allegerita, azaz könnyű súlyú rövidítése, és az új Giulia tervezője is hű maradna ehhez a koncepcióhoz: autójának tömegét 800 kg-ra lőtte be, ehhez pedig kellemesen elegendő is lenne a beleképzelt 200 lóerős motor.
Az autó persze csak a diák álmaiban létezik, jól tudjuk, hogy az Alfa legközelebb a 4C képében jelentkezik sportautóval, a Giulia nevet pedig a 159-es régóta várt utódának tartogatják.
Hát, nem akarom agyba-főbe dícsérni, de ez ritka ocsmány. Pont olyan mint a Hyunday Coupe korai változata volt. Csicsás hullámok mindenütt és távolkeletiesen aránytalan mindene. Ja és az az idióta ötlyukú felni, na az egyenesen botrány. Méltó a háborodott elméjú francia autódizájnerek színonalához, egyszerűen nem értem hogy az Alfa hogy adhatja ehhez a nevét!