Miért nem kapunk a legújabb iráni gázfegyverből?
Iran Khodro Dena: trendi kocsi a perzsáktól
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Olcsó gázzal is tankolható, vállalható külsejű modellekkel kíván az exportpiacra lépni az Iran Khodro.
A normál benzinesként két esztendeje, a jövőben dízelmotorral is elérhető (Peugeot 206 Sedan alapú) Runna, illetve az áprilistól kapható, minden "idegenkezűség" nélkül épített Dena - 500 literes csomagtartóval bíró - szedánok TU5 és EF7 kódjelű erőforrásai a gyártó szerint kifejezetten takarékos üzeműek lesznek. A Dena kvázi luxusautóként front és oldallégzsákokat, ABS-t, 4 tárcsaféket, kulcs nélküli nyitást, Bluetooth-kihangosítót, MP3-at olvasó hifit, puccos LED-es nappali menetfényt is kínál - meg kell hagyni, a kulcs nélküli nyitás vélhetően nem más, mint a távirányítós központi zár.
Hivatalos fogyasztási adatokkal még nem szolgálhatunk (a nem hivatalos 7,2 l/100 km-es átlag európai szemüvegen át elég gyatra - bár a benzinhez képest még mindig olcsó autógázból nem is olyan rossz érték), annyit tudni, hogy a most még csak Euro 4-es, 1,7 literes, kettős üzemű benzines/gázos motor szívóként 115, turbófeltöltéssel 150 lóerős, a hozzákapcsolt váltó 5 fokozatú manuális.
Ezt hozhatnák ide is!! Elég a fos űrjárművekből, a csúcstechnológiából, ami azon túlmutatóan, hogy arra predesztinálja, hogy eszeveszett tempóval tapossanak az utakon, mert a high- tech csodaketyerék, sofőrasszisztensek mindentől megóvnak ¸ No meg a 8-10 légzsák.
fenemód előnyös, szép kinézetű és formavilágú autó a perzsa Dena MAGYARORSZÁG PÉLDÁT VEHETNE AZ IRÁNI IPAR, MEG NEMKÜLÖNBEN A HADSEREG FEJLESZTÉSÉRŐL IS!! És ezt nem csak az államapparátusnak szólóan mondom, hanem persze a Magyar nemzetiségű gazdasági szereplőknek is!!
azért én megnézném azt a hosszú típus listát, ahol európai szemmel nézve jobb átlagfogyasztási adatok vannak 1,7-es benzines kategóriában 🙂