Ráncfelvarrást kap a Land Rover Discovery 4
Elbúcsúzik a V8-astól a Discovery
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Enhye, korántsem látványos ráncfelvarrást kap a Land Rover Discovery, ám szívó V8-as motorjától örökre megfosztják.
Néhány fotósnak sikerült képet készítenie az új, ráncfelvarrott Land Rover Discovery 4-ről, így kiderült, hogy még mindig kínálatban kívánja tartani a hétszemélyes modellt a Land Rover. A Discovery 4 amúgy a márka egyik legöregebb autója, de csak a Land Rover Freelander és persze az ős Defender után.
Az alig lényeges változások jól látszanak az elcsípett fotókon, a kocsi új első lámpákat kap majd LED-es nappali fénnyel, a hűtőrácshoz közelebbi lámpa egy kicsivel lentebb helyezkedik el, mint a másik. Az autó elején más változások is történtek, az első lökhárító lefelé megnyúlt. A nagy kerek ködlámpák a lökhárító sarkából átkerültek a fényszóróegyüttesbe. A hűtőrács oldalélei még jobban V alakúak, a Discovery 4-es irányjelző lámpákkal ellátott tükrei sima és letisztult dizájnt kaptak.
Fejlesztik az információs és szórakoztató rendszerét, a Disco olyan érintőképernyőt kap, mint amilyen az új Range Roverekben is van. A három üléssoros utastér hét személy szállítására is képes, olyan extrákkal szerelik majd fel, mint 360 fokban látó kamera, automatikus országúti fényszórók, fűthető hátsó ülések és háromzónás klíma.
Állítólag a Land Rover Discovery 4-esen komoly műszaki változásokra is számíthatunk, amelyek csökkentik az üzemanyag-fogyasztást. Sajtóhírek alapján Amerika is elbúcsúzik a 375 lóerős, ötliteres, iszákos V8-as motortól, amelynek helyén a nyolcsebességes automatikus váltóval jól együtt dolgozó, a Range Roverben és a Jaguarokban is bizonyító kompresszoros, háromliteres, 340 lóerős és 450 newtonméteres V6-os teljesít majd szolgálatot. A kocsinak természetesen légrugós felfüggesztése és különleges differenciálműve is lesz, utóbbi tartalmazza a cég már ismert terrain response terepes funkcióit. Európában továbbra is a V6-os, 256 lóerős, 600 newtonméteres dízelmotor lesz a csúcs a 211 lóerős alapkivitel mellett.
A tavalyi New York-i Autószalonon a Land Rover bemutatta a Discovery 4 Luxury Edition modellt, ami 20 hüvelykes könnyűfém felnikkel, extra krómozással, motorindító gombbal és egy 825 wattos hangrendszerrel is rendelkezik. 2013-ban a Land Rover piacra dobta a Discovery 4 Black Design csomagot, amely az autót fekete kerekekkel, fekete hűtőráccsal, kilincsekkel, tükrökkel és egyedi márkajelzéssel emeli ki a többi közül. Ezen különleges szériák várhatóan a frissítés után is kínálatban maradnak majd.