Sanghajban bemutatkozott a legújabb Polestar típus, amely a 4-es számot viseli. Bár a képek alapján nehéz megítélni, hogy mekkora az autó, az adatokból kiderül, hogy egyáltalán nem kicsi: 4,84 méter hosszú, a szélessége 2,14 méter, a magassága 1,54 méter, a tengelytávja pedig egy milliméter híján 3 méter.
A Polestar 4 kétféle kivitelben lesz kapható: az egymotoros 272, a kétmotoros 544 lóerő maximális teljesítményű – ez utóbbi 3,8 másodperc alatt érheti el a százas tempót, amivel ilyen szempontból a márka eddigi legfürgébb modellje. Mindkét változatba ugyanaz a 102 kWh-s akkumulátor kerül, amely 200 kW-tal tölthető egyenárammal, és 22 kW-tal váltóáramú töltővel. Hatótáv-adatokat egyelőre nem közöltek, csak annyit, hogy az egymotoros változat biztosan elmegy majd 480 km-t egy töltéssel, a viszonylag szigorú EPA ciklusban is.
A Polestar 4 egyik érdekessége, hogy a vezető választhat a nagy hatótvú és a sportos üzemmód közül: az előbbi visszafogja az elérhető teljesítményt a hatékonyabb működés érdekében – a kétmotoros változatnál le is választja a hajtásról az első motort – míg az utóbbival elérhetővé válik a maximális teljesítmény.
A belső tér a villanyautók körében jellemző minimalizmus jegyében készült: az elsődleges kezelőfelület a 15,4 hüvelykes középső érintőkijelző, amelyen az Android operációs rendszer autókra alkalmazott változata fut. A műszerfali kijelző szerepét egy 10,2 hüvelykes képernyő kapta, ezen felül rendelhető lesz az autó ablakra vetítő kijelzővel is.
Az új típus gyártása novemberben kezdődik a Polestar kínai üzemében, az európai forgalmazás pedig jövő tavasszal indul.